Kjøpsinformasjon og vilkår

Priser

Alle priser er inkl. moms. Prisene er dagens priser og oppdateres løpende. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene p.g.a. trykkfeil, endrede skatter og råvarepriser. 

Bestilling

Når vi har mottatt din bestilling, får du en mail med din ordrebekreftelse og informasjon om bestillingen. Om du ønsker å få et faktura, ber vi deg om å sende en mail til oss. 

Dersom noen av varene du har bestilt ikke er på lager, strykes de fra din ordre, og vi refunderer pengene så raskt som mulig. Du vil få en mail hvis dette skjer. Det er også mulig å bytte mot en annen vare til samme pris om ønskelig. 

Fargenyansene som blir gjengitt kan avvike noe fra fargene som produktene har i virkeligheten, fordi fargene kan variere avhengig av lyssetting og fargegjengivelse på ulike skjermer.

Leveringstid og frakt

Vi sender varene dine i løpet av 1-2  arbeidsdager. I tillegg kommer transportørens leveringstid som er avhengig av hvor i Norge du bor. 

Alle våre pakker er sendt med helthjem og posten, og leveres kun til adresser i Norge. 

    • Helthjem/Postnord – Leveres til postkassen/ dørmatten før kl 07 på morgenen på 4-7 virkedager avhengig av område, eller til nærmeste hentested (avhengig av pakkestørrelse) Tjenesten koster 80,-. Pakken kommer direkte hjem til deg i postkassen om det er plass, eller på dørmatten. Større pakker leveres til utleveringssted og kan ta noe lenger tid. Velger du hjemleveranse med HeltHjem, og du ikke er hjemme når pakken leveres, er du ansvarlig for pakken fra og med når den leveres på din dør.

    • Posten:

      Denne tjenesten koster 149kr og pakker sendt med denne kan kun hentes i posten. Du får sporingsnummer og blir varslet med SMS når pakken er klar til å hente.

    • Ved personlig henting, vil du bli kontaktet for å avtale tidspunkt. 

    • Det er alltid gratis frakt ved kjøp over 1000kr

       

Viktig ! Om du får en melding at pakken din skal hentes i feil sted, er du ansvarlig for å gi beskjed enten til oss eller direkte til leverandøren avhengig av hvem som skal levere denne. Gir du ikke beskjed og pakken returneres tilbake til oss, er det du som må påta seg ny fraktkostnad. Det er også mulig å få penger tilbake for selve produktene. 

Angrerett / Åpent kjøp / Retur

Angrerettloven gir deg som privatperson rett til, uten ekstra kostnad, å sjekke produktet før det returneres innenfor angreretten. Er produktet kun sjekket og du merker det har oppnådd skade under sending eller du bare ikke har lyst på produktet, så har du krav på hele kjøpesummen og frakt tilbakebetalt. Er produktet brukt i angrerettsperioden, vil du ikke få tilbakebetalt kjøpesummen.

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du har mottat varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Dette gjør du ved å sende mail: artive.shop@gmail.com