Kjøpsinformasjon og vilkår

Priser

Alle priser er inkl. moms. Prisene er dagens priser og oppdateres løpende. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene p.g.a. trykkfeil, endrede skatter og råvarepriser. 

Bestilling

Når vi har mottatt din bestilling, får du en mail med din ordrebekreftelse og informasjon om bestillingen. Om du ønsker å få et faktura, ber vi deg om å sende en mail til oss. 

Dersom noen av varene du har bestilt ikke er på lager, strykes de fra din ordre, og vi refunderer pengene så raskt som mulig. Du vil få en mail hvis dette skjer. Det er også mulig å bytte mot en annen vare til samme pris om ønskelig. 

Fargenyansene som blir gjengitt kan avvike noe fra fargene som produktene har i virkeligheten, fordi fargene kan variere avhengig av lyssetting og fargegjengivelse på ulike skjermer.

 

Pre Order

Bestillinger på pre order betyr at vi ikke har disse fysisk på lager og må derfor bestilles opp etter en lagt bestilling. Vi gjør en bestilling på dette 2 ganger i måneden.

Det kan ta opp til 3 uker (21 dager) for sending av din bestilling.

Bestiller du en blandet bestilling av pre order og produkter vi har på lager, vil alt bli sendt ut når vi har fått inn alle produkter som du har bestilt. Prøv derfor å ikke blande disse så du slipper å vente på din pakke. Målet vårt er hele tiden å fylle opp lageret vårt slik at du ikke trenger å vente mer enn nødvendig. Ta kontakt om noe er uklart !

Leveringstid og frakt

Vi sender varene dine i løpet av 1-2  arbeidsdager. I tillegg kommer transportørens leveringstid som er avhengig av hvor i Norge du bor. 

Alle våre pakker er sendt med helthjem og posten, og leveres kun til adresser i Norge. 

    • Postnord –  Pakker leveres til utleveringssted eller i pakkeautomat, avhengig av hva som er nærmest din bosted.

    • Det er alltid gratis frakt ved kjøp over 1000kr

       

Viktig ! Om du får en melding at pakken din skal hentes i feil sted, er du ansvarlig for å gi beskjed enten til oss eller direkte til leverandøren avhengig av hvem som skal levere denne. Gir du ikke beskjed og pakken returneres tilbake til oss, er det du som må påta seg ny fraktkostnad. Det er også mulig å få penger tilbake for selve produktene. 

Angrerett / Åpent kjøp / Retur

Angrerettloven gir deg som privatperson rett til, uten ekstra kostnad, å sjekke produktet før det returneres innenfor angreretten. Er produktet kun sjekket og du merker det har oppnådd skade under sending eller du bare ikke har lyst på produktet, så har du krav på hele kjøpesummen og frakt tilbakebetalt dersom du betalte for frakten ved bestilling. Produktet må være i orginal emballasje og må pakkes godt slik at den kommer tilbake til oss uten skader. Er produktet brukt i angrerettsperioden, vil du ikke få tilbakebetalt kjøpesummen og kan derfor ikke returnere varen.

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Dette gjør du ved å sende mail: artive.shop@gmail.com

 

Reklamasjon

Dersom det foreligger en feil eller mangel ved tingen, må du som kjøper innen rimelig tid etter at du har oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om dette. 

Hva innebarer feil og mangler?

-Når det er noe du savner i produktet som burde ha vært der men ikke er der

-Når produktet du bestilte er noe annet enn det som er beskrevet i vårt butikk

 

HUSK! Oppdager du at produktet er ødelagt pga. levering, så gjelder det angrerett på 14 dager. Det er derfor veldig viktig at du sjekker alle produkter så fort du får de.

 

Ved reklamasjon er det kjøper som påtar seg fraktkostnader

Tilbake til bloggen

1 kommentar

Hei finner ingen annet syed å gi dere melding om min bestilling i dag. Alt er i orden men jeg har gitt dere feil Email adr.
Har fått byttet om u til i . I Blueratec å derfor ikke fått tilbakemelding på min bestilling hos dere på Email .
Håper ikke dette gjør noe for sending av min vare.
Mvh: Wenche Stallerud

Wenche stallerud

Legg igjen en kommentar